seminar kepengarangan muslimah nusantara

Wednesday, April 15, 2009






tempoh hari (tak ingat tarikh) aku ke DBP buat persembahan silat untuk penutupan seminar kepengarangan muslimah nusantara. Ramai penyair datang pada malam itu. Ada penyair dari Malaysia, Indonesia, Brunei dan Singapura. Semasa hari perasmian pembukaan, aku ada lepak bersama Mas Yo di bucu yang menjadi ketua Sastra Reboan di Jakarta. Ya, Sastra Reboan. Acara sastera di Indonesia yang akan aku turut serta lagi 2 minggu. Aku akan baca sajak di Jakarta nanti. Berbalik kepada acara penutup seminar kepengarangan muslimah nusantara, aku bersilat sebagai simbolik membuka gelanggang untuk acara deklamasi puisi selepas ucapan penutup oleh KP DBP yang baru. Sila lihat gambar-gambar di atas. Gambar aku sedang silat tak ada kerana orang yang aku minta ambil gambar sibuk berbual.hahaha....

6 comments:

Eja Kamel said...

eja rs ode dah gemok sket la skrg..ahaha

ODE said...

tuh la eja...orang cakap tak percaya. hahaha...

zeera said...

ke DBP lg kam0o?
heheh..

MyeAqma said...

ode dh ok???

yay! nk gi jakarta.. nk handbag!!!! haha!!

ODE said...

zra...aku selalu ke DBP la. tapi tak penah masuk office kau dulu la. hehehe

mai...gi Jakarta n Bandung. nak handbag? mintak bf kamo sponser. =D

MyeAqma said...

ala bf kite msti namo bg... huhu sedey..